Námluvy

08.03.2015 22:13


Nikdy bych si nepomyslela, že hledat ve světě hovawartů ženicha pro Adélku nebude vůbec jednoduché, zvláště po tom, kdy mi nebylo z Klubu odpovězeno na můj dotaz, jakéže zásady bychom měli dodržovat. Přestala jsem tedy hledat složitosti a vsadila na zdravý selský rozum.

Nejprve jsem vyloučila černé psy. U plavých a znakatých jsem se soustředila na bonitační kódy, abych nezdvojovala případané odchylky, dále následovalo zjišťování příbuznosti a nakonec mi zůstali tři krasavci - Darcy z Kraje kalicha, Jacobi Gasko Prim  a Argo Káranský blesk. Všichni tři se pyšní nejvyššími hodnoceními, která mohou ve světě hovawartů dostat a tak nakonec stejně zůstala otázka, kterého upřednostnit. Nastoupila matematika a statistika a nakonec to vyhrál Jacobi. Možná to nebyl jenom titul světového vítěze, ale bylo nám i líto, že tenhle krásný pes, nemá prakticky v Česku žádné potomky ( 2 u Slezáků).

Tahle volba se ukázala jedinečnou, jakmile jsme dorazili dne 6. března  2015 do Hradce Králové. Kobíček nás vítal u branky jako pravý gentleman, Adélka se na oplátku nakrucovala a předváděla aby udělala dojem - láska to byla veliká na první pohled.

Nad správným průběhem celého aktu námluv dohlížela paní Jana Svobodová a tak se všechno PODAŘILO.

Touto cestou bych chtěla ještě paní Janě i celé rodině Fikejzových moc poděkovat.